Storing of defect melden
Bij het melden van een storing is direct en voor iedereen inzichtelijk of de mast al eerder gemeld is en wat de status van de reparatie is. Op de kaart zijn alle masten zichtbaar met een groene stip. Is de lichtmast defect of is er een storing? Dan is de stip roodgekleurd. Wil iemand een melding doorgeven, dan kan dat door te zoeken op straatnaam of het opzoeken van de lichtmastlocatie op de kaart. Dankzij deze doorontwikkeling van het systeem is het nu erg overzichtelijk en eenvoudig om een storing of defect te melden.
Rechtstreeks contact met aannemer
Sinds een jaar kunnen inwoners van de Hoeksche Waard een storing aan de openbare verlichting rechtstreeks melden bij Nijkamp Aanneming. Dit is een succes gebleken, ongeveer 80% van de bewoners meldt de storing direct bij de aannemer. Hierdoor heeft de melding een kortere doorlooptijd en krijgen melders direct een terugkoppeling over de status ervan.
Digitale kaart raadplegen
Benieuwd hoe de digitale kaart eruitziet? Kijk dan op http://storing.moononline.nl/. U kunt de link ook terugvinden op de website van uw gemeente.
Elke avond op de hoogte van het laatste nieuws uit de Hoeksche Waard? Schrijf je dan hier in voor onze gratis nieuwsbrief.