Onderzoek Online Marketing MKB Hoeksche Waard 2017

Redactie Hoeksch Nieuws
2 Min Read

HOEKSCHE WAARD – Steeds meer bedrijven in Nederland profiteren van Online Marketing. Zo is 90 procent van de Nederlanders dagelijks actief op het internet en veel bedrijven spelen hierop in met hun online vindbaarheid. Bij het inzetten van Online Marketing verplichten bedrijven zich om de laatste trend en ontwikkelingen te volgen. Dit vraagt niet alleen een investering in tijd, maar ook in geld.

Ook de bedrijven in de Hoeksche Waard zien steeds meer kansen in Online Marketing, maar hoe staan ze er nu echt voor? Met het Onderzoek naar Online Marketing in de Hoeksche Waard 2017 zal dit in kaart worden gebracht.

Hét Onderzoek Online Marketing MKB Hoeksche Waard 2017  zal inzicht geven in het kennisniveau van Online Marketing, de beweegredenen bij de inzet van Online Marketing en de afwegingen die spelen bij de selectie van een Online Marketing bureau. Het onderzoek is gericht op de bedrijven die gevestigd en/of actief zijn binnen de regio Hoeksche Waard.

Onderzoeker:

Het onderzoek wordt uitgevoerd door Thomas Khoshaba, vierdejaars student Commerciële Economie aan de Hogeschool Rotterdam. Thomas studeert met dit onderzoek af bij het Online Marketing bureau SideShow Media. De onderzoeksresultaten vormen onderdeel van zijn scriptie en de uitkomsten zullen worden gepubliceerd.

Als bedrijf deelnemen aan het onderzoek kan via:–> https://www.sideshowmedia.nl/onderzoek

Het onderzoek bestaat uit een enquête en neemt maximaal 5 minuten in beslag. De uitslagen van het onderzoek worden gedeeld met alle deelnemers.


Elke avond op de hoogte van het laatste nieuws uit de Hoeksche Waard? Schrijf je dan hier in voor onze gratis nieuwsbrief.






Deel dit artikel
De redactie van Hoeksch Nieuws verzorgt dagelijks het laatste nieuws uit de Hoeksche Waard.
error: Deze inhoud is beveiligd tegen kopiëren