Secretaresse nodig voor maar een paar uur per maand? Nu de eerste 4 uur gratis voor bedrijven in de Hoeksche Waard!

215

Heeft u als ondernemer zo nu en dan een secretaresse nodig? Voor bijvoorbeeld:

  • Lastige uitzoekklusjes
  • Nabellen van uw debiteuren
  • Maken van een goede rapportage
  • Bijhouden van uw administratie
  • Enz!

Voor bijvoorbeeld €140,- per maand heeft u 4 uur per maand beschikking tot een flexibele secretaresse. Noem het een secretaresseabonnement! Uiteraard is het abonnement per maand opzegbaar dus u zit nergens aan vast.

Wie gaat uw opdrachten uitvoeren?
Ik ben Esther Boender, afgestudeerd als managementassistente, en ik heb sinds 2012 ervaring als managementassistente in diverse branches. Van de Bouw en Tuinbouw tot aan ICT en Zorg, alle branches zijn mij bekend. Al een aantal jaren ondersteunde ik, naast mijn vaste baan, kleine bedrijfjes met uitzoekwerk, administratie, facturatie en creëerde inzicht in kosten door het maken van rapportages. In mei 2016 heb ik besloten om mijn vaste baan hiervoor op te geven, en me fulltime te richten op het ondersteunen van ondernemers die zo af en toe wat ondersteuning nodig hebben!

Kijk op mijn website www.HBKondersteuning.nl voor meer informatie, en neem gerust contact op als u meer informatie wenst.


Elke avond op de hoogte van het laatste nieuws uit de Hoeksche Waard? Schrijf je dan hier in voor onze gratis nieuwsbrief.